Irmakmirayinannesi canm emzir yada pompayla boşalt benim göğsüm 1.5 ay boyunca kanayarak emzirdim neler kullandim neler lasinshon kreminden tut göğüs ucu sililonuna pompadan tut yaglara kadar neler neler cektim 1.5 ay bağıra bağıra emzirdim offf hatirlamak bile istemiyorum sezeryan dikislerim kopacakti bagirmaktan neyse bitti şükür artık çocuk emerken hissetmiyorum bile geçmiş olsun sanada ama pes etme anne sutunden mahrum etme birde mama ile kim uğraşır acikinca hemen ver agzina ohhh misss 😄uzun oldu biraz by