Denizinannesi52 Bimden uyku tulumu almıştım şimdi kullanmaya başladım tutumlarını tog değerleri var bunun yok içine zıbın ve altına ince bir pantolon giydirdim evim sobalı sabaha karşı soğuk oluyor siz içine ne giydiriyorsunuz
Denizinannesi52 17112020 şimdi uyutuyırum gece uyanır bakarım üşürse yada terlerse ona göre giydiririm artık içine şuan zıbın ve altına ince pijama giydirdim