Fatmabkdmr labne yapıyorum ben kefir tarifide var ama içerde kitapta yarın atarım onuda şimdi uyucam 😄 labneyi 1 litre sütten yapıyorum kaynatıp ılınan sütten aynı toğurt öayalar gibi sıcaklıkta olacak 1 küp süzme peyniri çatalla eziyorum bir kasede sütten az birşey alıp karıştırıyorum kasede sonra sütle birleştiriyorum bir karıştırıyorum yine kavanozda yapıyorum geceden mayalayıp kapağını kapatıp yoğurdu sardımız gibi sofra bezine sarıyorum. Sabah kapağını açıp buzdolabında 4-5 saat bekletiyorum. Sonra tülbentle süzüyorum 2-3 saat çırpma teliyle çırpıp dolaba koyuyorum peynir altı suyunu buzluk poşetlerine koyup buzluğa atıyorum 🌸