Oğlumun alçısı çıktı bacağı çatlamıştı . 1 hafta oldu çıkalı 18 aylık. Hala basmıyor siz siz olun benim gibi deşmeyin 4 kere alçı değişti 5 doktora birden gittim bir doktorda sabit kalın ve sabırlı olun şuan iyileşmiş dediler yolladılar ama hala şüphedeyim 1 haftadır basmıyor sabırla bekliyorum kollarıma koşacağı günü