@Nur0611 bebelac gold sanırım üretim sıkıntılı ya da satış bilemedim ama ben olduğum yerde bulamadım. Normal bebelac kullanmaya başladım, similactan geçtim bende. Çok memnunum tadı da çok güzel, herhangi bir rahatsızlık durumu da olmadı bebemde. Gold bulabilirseniz o da iyidir diye düşünüyorum normali böyle güzelse :)