Kızlar merhaba 2.5sylik bebeğim ama Sese duyarlılığı olduğundan beri uykuda hep korkuyor.yani terlik sesi, öksürme,karyola kicirtisi , kapı kolu sesi herşey den korkuyor ve o an burdayım annecim diyorum sesiimmi duyunca geri dalıyor uykuya.korku aldirma diye bişe varmis onu yaptırdik dua ile ama oda ise yaramadi.ayni durumda olanvar mi?ne yapılabilir?