10 günlük bebeğim var sezeryan doğum yaptım.. doğumdan sonra her lavaboya gitmemde kahverengi sumüksü akinti oluyo ve idrar yaparken ağrı oluyo kaşıntı da var.. böyle birşey yaşayan veya sebebini bilen varmı acaba…?? Sirkeyle siliyorum kasintima iyi geliyo