klcsb jer şeyi ağzıyla tanıyorlar keşfediyprlar o yğzden olabilir.. Oral dönem diyolar 🤷🏻♀️
Bizim ki de 3 aylıktan beri herşeyi ağzına koyar kemirir, salyaları vardı, arada ishal de plmuştu ama 10.ayda diş çıkarttı 🤷🏻♀️
Diş çıkacağı zamana belli ediyor kendini ekstradan huzursuz oluyolar, geceleri falan uyumakta zorlanıyorlar ağlıyolar.. Diş etleri şişer kızarır.. Saşyaları daha da artar.. Gibi gbi.. 🍀