25 günlükken yaptırdık biz. Ameliyat çıkışında çok ağladı ve zor teselli oldu ama acıdan çok bir anda kendini annesinden uzakta ameliyat masasında bulmasına bağlamıştım ben. Sonrasında da çok fazla temas istedi zaten. Ağrı kesici vermedi bizim doktorumuz, o dönemde ağrı kesici gerektirecek kadar acı çekmediğini söylemişti. Çişini yaparken ilk gün mikledi bir iki, sonra o da geçti. Sünnetin ertesi günü antibiyotik krem kullanmaya başladık her bez değiştirme, pipinin üstüne gazlı beze koyup kapattık. Fışkırtarak yaptığı kakalar bile ameliyat bölgesine ulaşmamıştı. Ben de çok endişeliydim, aslında genel olarak yaptırıp yaptırmama endişesiydi. İlla bir gün yaptıracaksanız bebekken yaptırın, büyüyünce çok travmatik oluyor. Oğlumdan sonra ameliyata giren 10 yaşındaki çocuk uyanınca hastaneyi inletmisti acıdan, benimki kucağımda mışıl mışıl uyuyordu