momm06 Aşıdan sonra 2-3 hafta sonra iltihap oldu kolu hiç durmuyor bebeğim 4 ay 20 günlük ne yapmalıyım kizlar
GokturkAlp momm06 ne aşısıydı? İltihap varsa doktora, sağlık ocağına danışsanız daha iyi değil mi? Ben birşey uygulamaya korkarım.
Ziyangil momm06 normal aşının tuttuğunu gösterir demişti bizim doktorumuz, kanardı kabuk tutardı tekrar kanardı iltihap akardı 7. ayda sivilce izi gibi bişeye dönüşecek demişti öyle de oldu