Erkek bebeğinde fıtık çıkan varmı
merhaba kızlar benim bebeğim 2 ay 10 günlük bugün altını değişince pipisinin sol kısmında bacak kısmına yakın şişme vardı çişini o esnada yaptıktan sonra şiş indi
doltoru aradık ıkınmaktan oluşabilir dedi yarın film çekmeye göturucez
o saatten bu yana 3 kez altını değiştim şiş falan yoktu acaba kilo mu aldı yoksa fıtık mı oluştu ? Bilgisi olan yaşayan varmı