Merhaba herkese✋ travel arabamı bırakıp baston ya da kabin araba almak istiyorum. Modeline henüz karar veremedim. Bir türlü karar veremiyorum yani 🤔 çoğunda 15 kg a kadar taşır diyorlar. Bebeğim 1 yaşında ve 10 kilo. Yani kısa süre mi kullanilir bu arabalar? Bu ikinci postum ama kullanan, memnun olan veya fikri bilgisi olan yazarsa sevinirim 😂