minikbaykus Üç ay içinde bitirilmeli diyor. Buzdolabında saklanmali yazıyor. Üç ayda bitirebildiniz mi
minikbaykus kahvekolik_anne Tmm canım. Herhangi bir sorun olmuyor demi daha küçük diyor bazıları kullanmak için
kahvekolik_anne minikbaykus yoo bişey olmuyor 1 yaşından beri kullanıyoruz şuan tam 2 yaşında. Geçen hafta doktora gittik o da yazacaktı zaten biz kullanıyoruz dedim tamam devam o zaman 😃