Ben şöyle yapıyorum, ilikli kemiği iyice yıkayıp bir taşım kaynatıp o kanlı köpüklü suyu döküyorum, düdüklü tencereye soğan ,sarımsak ,su ve kemiği koyup 1 saat kaynatıyorum, daha sonra ocağın en küçük gözünde kısık ayarda 3 saat kadar kaynıyor ığıl ığıl ☺️ Mis gibi ilik suyu oluyor, buz poşetlerine koyup buzlular saklıyorum