Cennetkokum Hiç uyku düzenimiz yok gündüzleri yine bi şekilde uyuyor ama gece kıpraşmaktan uyumuyor hamak kundak bu şekilde uyuyor. Ben istiyorum beşiğe alışsın artık ama olmuyor. Ne yapıcam bilmiyorum
MayaliPogacam Cennetkokum ben 10. Ayına kadar kundak yaptım.bebek kendi bırakacağı zamani bilir dert etmeyin
Nesizade Cennetkokum 9 aylık hala gündüz yarım kundakla uyur gece de deniyorum ama bu ara kıpır kıpır yarım saat 1 saatte bir uyanıyor :(
bluekoala Cennetkokum höh bacım 8 aylıkken ne kundağı? Ben 1 kez yaptırdım😬 tabiki o benım tercihim de 8 şekilde kundak satılıyo ebebekte o daha iyi düşünüyorum ben aldım ama kullanmadım😬
Cennetkokum Çocuk bi türlü uyumak bilmiyo. Sinirden ağlıyorum artık ben ilk çocuğumda böyle birşey hiç görmedim
Cennetkokum Nesizade yok yok uyumuyor bacımm. Bende deniyorum. Ne gündüz ne gece 0 uyku. Artık yoruldum çok. Bi de iki çocuk uğraş dur. Bir uyuyor diğeri uyanıyor.
Cennetkokum bluekoala 😀 Valla bende bırakması için uykusuz geceler de kafa yiyorum. Tavana asılı hamağa alıştı ayağa kalkmaya başlıyor yavaştan daha onu bıraktıracağım da ohoooo
Hazalperi Cennetkokum benim kızım da kundakla uyuyor 5 aylık iki gündür beşiğine koyuyorum kundaksız ve emziksiz karanlıkta bi ayağımla sallıyorum uykuya dalması 20 dk buluyor ama uyuyor böyle böyle alışacak diye düşünüyorum