Kızlar
Ezgiasya hayır
Ezgiasya hayır 6. Ay ve sonrası çünkü içeriği ağır sindiremez yenidoğan 1 kullan malısınız
Ezgiasya 0-6 ay icin aptamil 1
Yenidoğanda 1 numara kullanılir