Bizim kahvaltımız biraz sorunlu aslında salatalık domates peynir zeytin labne yumurta hiçbir şey yemiyor. Sadece patates ekmek avakado pankek yiyor. Bende genelde çorba içiriyorum. İnşallah düzene girer ve alışır. Öğlen meyve ya da mama değişiyor. Akşam da biz ne yersek o, pırasa, ıspanak, semiz otu, nohut, bezelye, brokoli, dolma biber, kereviz vs. Ama bana yeterli gelmiyor malesef çünkü elma armut yoğurt yumurta peynir zeytin pilav faydalı ne varsa yemiyor. İnek sütünüde kabul etmedi. Yani bu yemediği ürünleri yedirebilmenin bir formülü var mı acaba? Postunuza ortak çıktım biraz ama uzun zamandır kafamı kurcalıyor bu yemek olayı. Hayırlı geceler herkese. 💐