Haticey-a Merhabalar bebeğim 5 aylık göz muayenesi önerdi sağlık Ocağındaki doktor. Fakat bunu yaptırmayan da çok fazla. Hatta bir doktorun önermediğini de duyduk. Sizce yaptırılmalı mı yaptırmayan neden yaptırmadı yardımlarınızı rica edicem bayanlar 😇
Eesay Haticey-a tabi ki yaptırılmalı. Herhangi bir sorun varsa önceden önüne geçilmesi gerekir. Doktorumuz ilk 6 ay içinde ve 1 yaşında yapılması gerektiğini söyledi
ArasSeda Haticey-a bizim çocuk doktorumuz doğduğu gün elimize kagıt verdi hangi muayene ne zaman yapılır diye 1 aylıkken yaptırdık göz muayenesini yaptırılma sebebi gözlerde doğuştan katarakt var mı yok mu onun kontrolü için yapılıyor yenidoğan kataraktı varmış erken teşhis için yapılması gerektiğini düşündüğüm için yaptırdım bence yaptırmalısın ☺️☺️
Ezgi3454 Haticey-a bebeğim erkek doğdu 3 defa muayene olduk göze geçti hepsini bize önerdiler hatta her doktor sordu. 1 yaşında bir daha yapılcak o da herkese yapılıyor. Ama eğer sorun görüldüyse yaptırmanızda fayda var bazı durumlarda erken teşhiste daha iyi yok izleniyor bir doktora daha gözükebilirsiniz
Ruhumdakimavi Haticey-a biz 1 aylıkken yaptırdık gittiğimiz doktor o zaman yönlendirmişti bizi. Bir sakınca göremedim ben
Rezzan Haticey-a evet gözbebekleri büyümesi için damla damltılıyor cihazla bakıyor doktor can acıtıcı hbişey yok korkmayın☺️