ErvaKoc Kızlar kıZımın gözü şuan boyle ama niye olduğunu bilmiyorum ne dışarı çıktı ne bisey oldu sadece beş on dk bugün balkona çıkardım ve saatler sonra boyle oldu biri yardımcı olabilir mi 😓🙏
Nurell ErvaKoc geçmiş olsun acaba doktora mi goturseniz göz sonuçta burdan tavsiye üzerine damla ve kullanmayın luften pisik falan gibi basit sorun değil..
Fatmaklc ErvaKoc canım benım oglumunda goz kapagında oldu iltihapmıs bi antıbıyotık damla verdı doktorumuz 2 hafta hep iltihap geldı
Hsbylcn Birsey de isirmis olabilir. Lutfen doktora gostermeden tavsiye uzerine ilac kullanmyin sakin bebeginize. Gecmis olsunn🤲🤲
ErvaKoc Hsbylcn ısırılması aklıma geldi ama çok dikkat ettiğim halde boyle olması beni çok tedirgin etti:(