Bebeğim 20 aylık öğlen emiyor birde 9 gibi emiyor uyuyor ama gece kalkıp illa ki meme arıyor sabahta kalkınca direk meme aç diyor emzirmekte sorun yok severek emziriyorum aöa gögüslerim yırtıldı kanıyo artık ağlıyorum emzirirken bildiğiniz yırtıldı uçları dayanılmaz bi acı ve 5 dk emip bırakmıyo 20 dk bile buluyo zor ayırıyorum bıraktırmak istiyorum ama kıyamıyorum 20 ay çok mu erken