Aysegulisaa54 Arkadaşlar bugun ögrendım serm olarak alıyordum fizyolojik serumu açıldıktan sonra dolapta saklanması gerekliymiş bilmiyordum 2 aydır dışarda tuttum hep siz nerde sakladınız
Yildizim Aysegulisaa54 Doktorumuz açtıktan sonra 1 ay içinde tüketmemizi söylemişti. Ben de serum şeklinde kullanıyorum
kereminannesi95 Aysegulisaa54 ben 8 aydır kullanıyorum alırken sormuştum eczacı dolaba gerek yok dışarda durabilir dedi hep dışardaydı bi sorum yaşamadık 👍🏻
Aysegulisaa54 Yildizim aynrn bende dışarda tuttum soğuk olupta üşümesin diye ama biri bana bugun dolapta saklanması gerek dedi
Aysegulisaa54 alicihankus bana eczacı bitene kadr kullanın bozulmaz demişti ama bende bir ay sonra yenisi aldım