Karanfil06 bende yeni denedim. Fırında mayaladım. 2,5 litre sütü yarım saat kaynattım. Soğumaya bıraktım parmağım içinde 7-8e kadar sayınca hafif ısırır gibi yanıyorsa maya attım. 2,5 kaşık yoğurda sütten yavaş yavaş ekleyip tencereye döktüm. Karıştırdım. Sonra kavanozlara böldüm. Benim fırınımda yoğurt mayalama özelliği var. 50 derecede 10 dakika ısıtmıştım kapattım kavanozları koydum. 4-5 saat sonra fırından alıp kapağı açık buzdolabına koydum. Sabah kapaklarını kapattım. İlk anda kalıp gibi oldu. Ters çevirince falan dökülmedi. Ama içinden alınca sulandı. Kimisi yoğurdun üstüne peçete kapatıyor suyunu çeksin diye. Ama ben yapmadım.