nurumskaya canım bizde 4 ay 7 günlüğüz. Bu ay 490 gram almışız bende çok üzülmüştüm post açtım ama genel olarak 4. Ayda az aldıklarını söyledi annlerde. 1 hafta sonra gel kilosuna bakalım dedi doktor bugün 260 gr aldığını öğrendim çok rahatladı içim dr 150 gr alsa yeterli demişti 1 hafta içinde. Bizde 3-5 dk emiyorduk ağlaya ağlaya kriz oluyordu her emzirme bu hafta sadece uyku arasında verdim uykuda emdi sonra kalanı sağdım uykuda verdim böylece aldı inşallah bu ay böyle yapıp kilo alımını normale getirmeye çalışıcam sende dene uykuda karanlıkta emzirmeyi zorlama daha çok direniyor ben çok şükür bugün aldığı gramı duyunca çok sevindim. Biraz yıpratıcı uğraşmamız gerekiyor