Yasmineee ben de kullanmıştım, kullanmak değil kullanmamak zarar, sonuçta bu ilaç enfeksiyon için veriliyor ve esas enfeksiyonun rahme yayılması sorun olur, bir de doğum şeklinizi bilmiyorum ama normal doğumda bebeğin kanaldan geçişini falan düşünürsek doktorum ilacı kullan ki doğuma kadar temizlensin doğumda sorun yaşamayalım demişti