Bebek-annesi Kolik ve Gazlı bebeklerinizle nasıl baş ediyorsunuz gündüz ve gede beslenmesini nasıl yapıyorsunuz ? Hangi gaz damlasını nasıl ne kadar kullanıyorsunuz ? ağlama nöbetleri başladığında nasıl sakinleştiriyorsunuz lütfen tecrübelerinize ihtiyacım var..
melis29 Bebek-annesi nurse harveys ve sab simplex gaz damlası kullandım ama pek memnun kalmadım relactaz kullanıyorum bu işe yaradı birde bio gaia damla kullanıyorum prebiyotik olarak bunları deneyebilirsiniz bide karnına ayaklarinin altina ve yüz üstü yatırıp sırtına masaj yapabilirsiniz
Bebek-annesi melis29 evet masaj yapıyorum damla da kullanıyorum ama hem gece hem gündüz durmadan ağlıyor. Doktora götürdük tekrar kimyonlu rezene çayı ve fitil verdi bunları da deneyeceğim. 2 saatte bir emiyordu şimdi 3 saatte bir emzir ki midesi boşalsın gelene yer açılsın dedi ve geceleri 11den 5 e kadar yemesin dedi ama acıkır dedim acıkmaz dedi bilemiyorum. Bence en fazla 4 saat sonra yemesi gerekir. Siz gece gündüz beslenmesini nasıl yapıyorsunuz ?
melis29 Bebek-annesi banada çok sık emzirme demişti doktor ama inanın hiç saat tutmuyorum ben acıktığını Anladığım zaman emziriyorum hareketlerinden belli oluyor artık geceleride 2bucuk 3saatte bir kesin emziriyorum ama ben uyandirmiyorum kendisi sesler çıkarınca kalkıp veriyorum öyle 11den 5e kadar fln asla durmaz benimki