Kalbimmm Kızlar merhaba sezeryandan kaç gün sonra korse ve tayt kullanmaya başladınız 12 günlük olduk artık başlasam mı diye düşünüyorum ama bilemedim yardımcı musunuz.
Nrgs Kalbimmm bana doktorum hastaneden çıktığım gün dikişlerine gelmeyecek şekilde takabilirsin demişti aynı gün taktım çok faydasını gördüm
Nesrinveasaf Kalbimmm hastaneden çıkınca tak demişti. Ben yine de kirkimi beklemsitim. 4,5 aylik olduk duzenli kullaniyorum
Kalbimmm Bende şimdilik korseli tayt giymeye başladım bi kaç hafta sonra bi de ekstradan korse takayım diyorum öyle çok göbeğim kalmadı ama sarkmasın toparlansın istiyorum