Gulsum_1205 Bebeginde böle leke olan varmı bi zararı oluyor mu Bn doğum lekesi dye biliyordm arastrinca leylek ısırığı lekesiymis adı geçiyor mu bi zararı oluyor mu bebeğe doktor bize doğum lekesi dedi
Gamzeburkan Gulsum_1205 bizim var ensemizde bir zararı yok diye biliyorum bazen rengi kıpkırmızı olur bazen belli bile olmaz
Morpuantiye Gulsum_1205 Benim kızımda da var arka saç bitiminde.Bizde gül diyorlar.Ayrıca kardeşlerimde de var aynı yerde, şu ana kadar hiç bi sıkıntı olmadı.
birfincantuzruhu Gulsum_1205 benim oğlumun ensesinde sac bitiminden içine doğru avuç ici kadar var bazen azalıyor ağlayınca falan kızarıyor. Aynı zamanda eşimde de aynı yerde var ve bence çok tatlı duruyor 🤗🤗
Meta Gulsum_1205 benim oğlumdada vardı şuan 11 aylık ve silindi gitt az bi kırmızılık kaldı oda dikkatli bakmayınca belli bile olmuyor.
mamAras Saçının altında ense tarafında var doktor her bebekte olmaz anne öpücüğü izi diye geçer inanış olarakta şansa işarettir büyüdükçe kaybolur dedi
Gulsum_1205 mamAras bzmde 21 günlük bebeğim çok kafama takım Araştırıyorum doktor ilk başta dedi emar çekelim beyinden gelen bişey mi dedi sonra rengi açıldı diye bekleyelim dedi ne olduğunu da söylemedle r ondan merak edyorm
mamAras Gulsum_1205 hiç gerek yok mr a açık yarasaysa olur ama doğum lekesi bu biz başka nedenden mr çektirmiştik beyinden şüphelenilen bir durum vardı sonuç temiz çıktı için rahat olsun. Kaç dr gördü farklı şehirlerde tatile gittiğimiZde hepsi leke bu sorun yok dedi
Gulsum_1205 Morpuantiye doktor bize gül değil dedi gül kalıcı ve daha koyu oluyormuş resim atm sizinki de mi bakabilir sinx
Gulsum_1205 Gamzeburkan url=https://hizliresim.com/8cpS6I][img]https://i.hizliresim.com/8cpS6I.jpg[/img][/url] benm bebeğime ki bu şekilde baya çok sizinki de bu kadro çok mu aynı bu şekilde mi kafasında boynunda göz çevresinde ensesinde
eslemsiii Gulsum_1205 merhaba canım yanlış anlamanı istemem ama sanki bebeğindeki lekeler çok gibi. Benim kızımın sağ yanağında hemanjiomu var ilaç kullanıyoruz zamanla küçüldü belki bebeğindekide böyle bir şeydir bi araştır istersen tedavi olabilir. Facebook’ta hemanjiomlu çilek kardeşler diye bi grup var oraya üye olup oradanda sorup araştırabilirsin grupta bebeğin gibi olup tedaviye başlayanlar vardı. ben kızımdakinin tedavi olabileceği geç öğrendim 6 aylıkken ilaca başladık 1 sene ilaç kullanması lazım daha erken başlasaydık bu kadar uzun ilaç kullanmasına gerek kalmayacaktı 😔
Echche Gulsum_1205 yengem dogum yaparken zorlanmışti kac saat suni sancı falan verdiler hirpalamislar bebegi de. En son çare sezaryen yaptılar oyle doğdu. Yuzunde kızarıklık vardi hırpalandigi için olmus. Zamanla geçer dediler 1 sene sonra falan geçti tamamen. Senin doğumun nasıldı
Morpuantiye Gulsum_1205 Yok canım bizimki bu kadar yaygın değil ama ensede kıpkırmızı duruyor.Umarım geçici bişeydir geçmiş olsun.
Gamzeburkan Gulsum_1205 benim kızımın göz kapağındada vardı ama çok küçüktü gecti o mesela suan yok ama bence başka doktorada götür bu alanda uzman bir doktora
zeynepeliz Benim kızımın da göz kapaklarında, ensesinde ve sırtında var. 5 aylık olduk. Doktor bize de geçer dedi. Azaldı biraz. Ağladığında kızarıyor ama tekrar
Gulsum_1205 Gamzeburkan şey sorcam birde bnmde kızında göz kapağında var hatta içinde de hafif kırmızılık var gözün sizin gözün içinde de varmi
Gulsum_1205 eslemsiii sizinki nasıl foto atabilir msnz ya Bn bunun hemojiom mu leylek isirgi mi ne olduğunu anlmdm yani doktor bize sadece doğm lekesi dedi geçer dedi başka da bişey demedi sonra ilk kontrole gitmede emar çekim dedi beyinden geln mi dedi sonraki kontrolde açılmış rengi dedi takip edlm dedi öle kaldı
Gulsum_1205 mamAras ya insan endişe ediyor işte araştırdım ilk hemojiom sandım sonra leylek isirgi okudum kafam karıştı bnmde doktor da emr Diyine endselndm
mamAras Gulsum_1205 yazan arkadaşı ekleyin bir belki bizlerinde hematolojiye göstermesi gerekir benim de kafam karıştı
eslemsiii Gulsum_1205 çocuk doktorları hep geçecek diyor banada 4-5 tane çocuk doktoru öyle dedi bende inandım hep sonra Hematoloji doktoruna gittik doktor bu zamana kadar aklınız nerdeydi sizin diye söylendi. zehraacmm İnstagram hesabım ekler misin ordan atayım fotoyu.