Efege Bebeğim doğduğunda beri her ay 1000 kg alırdı 4. Ay 300grm 5 ay 200 grm almış çok üzülüyorum ek gıdaya başlattı ebemşz bizi doğduğundan beri meme mama gidiyorduk bebeğimin kilo aması için ne yapmalıyım
Mu-Mi Efege sanırım 4. Ayda hiç kimsenin bebeği almamış kilo cok görüyorum burda benim bebeğimde almamisti
Adeviyee Efege canım benim bebeğim de sadece süt alıyor beşinci ay da 7280 çıktı kilosu bu ay 280 geçen ay 250 gram aldı doktorum normal kilosu iyi çok hareketlendiği için yavaşlar dedi
LilyaBn Efege O aylar aslında en çok kilo alınan dönemler. Eğer mümkünse doktora götürün belki kanı demiri düşüktür kilo alımını engelliyordur ya da bir şeyi yanlış yapıyorsunuzdur. Doktor en doğru yönlendirir🙏
Kelebegimmmm Efege üç aydan sonra 200-400 gram normal. Doğum kilosunu ikiye katladıysa hiç almasa da normal
Hant Efege benim kızım 4.5 aylık bende 120 cc 4 kere veriyorum.6 kere de emiyordur. 2 hafta önce yemek yemek istemedi bende uykusunda besledim. Uykusun da beslemeyi denediniz mi ? Bir de gece uyku öğünü çocuğa kilo aldırır diye okumuştum