Anneler bugün 2.ay aşılarımızı olduk. Genel bir kontrol ve göz kontrolü de yaptılar. Sorum şu bu aşılar uyku yapıyor mu? Normalde gündüz hiç uyutamazdım son zamanlarda gündüzleri tilki uykusu gibi yatağına koyuyorum en fazla 15 dakika uyuyup ağlayarak uyanıyordu. Ama aşıdan geldiğimizden beri uyukluyor çocuk. Bi de beslenmesinde sorun yaşadınız mı? Biraz iştahsız içiyor mamasını, çok uyukladığı için mi bilemiyorum