Minikoalamm Öncelikle çok geçmiş olsun. Benim bebeğim 4 aylık 3 aydır yaşıyorduk bizde karaciğer enzimlerinin yüksekliği sorununu ancak bizim alt,ast ve bilirubin değerlerimiz yüksekti ggt nedir bulamadım değerler arasında. Sebebi bilinmemekle birlikte bitki çayı çok tükettiğim için tetiklediği gerekçesiyle 3 aydır tüketmiyorum, şekerli paketli gıdalar yasak. Yine de geçmeyince Ursofalk diye bir şuruba başladık 1 ay önce ve çok şükür ki düştü değerler. Bu 1 ayı şurupsuz geçirip değerlere tekrar baktıracağız ona göre ilaçsız devam edip etmeyeceğimize karar vereceğiz. Ama tüm bunları çocuk dr umuzun da tavsiyesiyle çocuk gastroentoloji bölümüne gidip ordaki dr un tedavisiyle yaptık. Bence sizde bir çocuk gastro bölümüne götürün bebeğinizi. Acil şifalar dilerim.