Mommyy70 kendi kendine bence biraz zor canım oğlumda 7,5 aylık yeni yeni geçiyo gribi burnunu sümkürmeyi bilmediklerinden zor oluyo fizyolojik serum ile burnunu temizleyebilirsin. Birde evde petidus şurup varsa ondan ver soğuk algınlığı içinmiş doktor yazdı bize de