Vildan2334 Merhaba kizlar bebeğimin gibek bağı 4. Gun düştü içinde kalan parcada ondan 1 hafta sonra dustu ama dunden beri kanama var yani kanamis kabuk tutmuştu dun dustu su an yine icinde kan birikio kurumus normal bi durummu?
AloneMom Vildan2334 Çocuk cerrahiye götürün onlar gümüş nitratla yakıyorlar.ysni kimyasal bı yakma.benim ikinci kızımda iltihap geliyordu
Anne80 Vildan2334 bilgim yok ama netten okumstm sanırım k vitamini ile alakalı enfeksiyon filan kapmasn cok dikkat et temizliğine bilen arkadaslar yazacaktır şimdi
Ocakannesii Vildan2334 bizimde göbek bağı düştükten sonra bi kaç gün hafif kanamıstı zıbınında minik kan oluyodu kuruyodu kendiliğinden bitti sonra ama devam ederse yakılıyor kücük bi işlemle olursa götürün bence mikrop falan kapmasın
Fata2014 Vildan2334 benim oğlumun 1 hafta sonra düşmüştü sonra çok gazlı bir bebek oldugu için sürekli ağlamaktan zorladığı için kanamıştı sonra temiz ıslak bezle sildim bir kez daha tekrar etti sonra normale döndü silin mutlaka temiz olsun enfeksiyon kapmasın demişti bana anneler
Vildan2334 AloneMom iltihap yok su an ama iltihabami doner boyle devam ederse bide dus aldırmak sakincali mi dun bide dus aldirdik
Glsr1 Bende k vitamini eksikliginden oldugunu biliyorum benim kiziminkidede akinti oluyordu dr umuz günüs nitrat ile yakti böyle kulak temizle cöpü cok sükür biseyiz kalmadi
neredenbileceksinizz Vildan2334 canım hastaneye götür lütfen en acilinden kanaması var bebeğin kurumamış K vitamini vuruyorlar hala geçmez ise yakıyorlar enfeksiyon kapmadan götür
Prens0205 Vildan2334 doktora gidin k vitamini yapıyorlar kanama devam ederse bir daha yaptırıyorsunuz eğer yine olursa yakma işlemi yapılıyor (acısız bir işlem korkmayın) oğlumu da oldu 2 kere k vitamini oldu yakma işlemine gerek kalmadan geçti
otose_san Vildan2334 küçük kızımda da göbek deliği düştükten sonra 1 haftadan daha uzun süre kanama oldu. 2. defa K vitamini vurdurduk. Çocuk doktoruna gösterin o yönlendirecektir. Bazı durumlarda cerrahiye yönlendiriyor
Asyaninannesiii Vildan2334 benim kızımın da 8-9 gün sonra düştü ve sonrasında kanama yaptı az ama geçti 1 hafta içinde daha da olmadı