Arkadaşlar ters bişey yazmak için gelmeyin kızım 38 cm doğdu baş çevresi 4. Ay 43tü 5.ay kpntrolnde de 43 hiç büyümemiş yani yaşıtlarna göre ölçüsü iyi ona bişey demiyorum ama her ay büyümeli mi yoksa böyle durağan mı gider bunu merak ediyorum 5 ay 10 günlük evde ara ara ölçüyorm ama aynı. Buna takmıyordum normalde ama bi iki paylasım görmüştüm ondan sonra ister istemez takıyorum bıngıldak mı kapandı vs diye bana göre doğdugunda da pek yumşak gelmemşti doktora sormustm kapalı heralde dıye yok değil daha var demişti 3 aylıkken sert geliyodu bana bilen cevaplayabilir mi?