Galp bizim de 3,5 hafta önce teşhis kondu. Tubingen ortez kullanıyoruz. Dün kontrolümüz vardı. 3 haftada çok iyi yol kat etmişsiniz dedi doktorumuz. 3 hafta sonra tekrar kontrol edecek. En az 1,5 ay daha takacağız ortezi ama başka bir doktora daha götürmeyi düşünüyoruz. Aydın’da Emre Çullu diye bir doktor var onu tavsiye etti çocuk doktorumuz. Çocuk ortopedisinde Türkiye’de sayılı doktorlardan biriymiş. İlk günler ben de sizin gibi çok içime attım çok yıprattım kendimi ama Allah dermansız dert vermesin şükredelim halimize daha büyük dertlerle sınamasın mevlam. Geçmiş olsun yavrunuza inşallah