Arkadaşlar size birşey sormak istiyorim suand a sigortali değilim çalışmıyorum ama sorum şu olur ki hamile kaldıktan sonra sigortali işe başladım doğum parası alabiliyor muyum yani hamilelikten sonra sigorta girişinde devletten doğum parasında faydalanabiliyor muyum ??