Kızlar selam bebeğim dört buçuk aylık sağ kolunda hemen dirseğin yan tarafında şişlik var biraz da sert çok korkuyorum beş gündür farketmişiz. Eğer yarında inmezse doktora gideceğiz. Bilen var mı acaba ya da yaşayan? Eşim bi arkadşaına sordu dişçi. Demiş dişten olabilir ama ben pek alakalı bulamadm