Oğlum 18 aylık yemek yiyor normal ve gündüz ve gece uykusu öncesi mama içiyor. Bazen sabaha karşı uyanıp da isteyebiliyor. Doktorumuz artık tamamen mamayı bırakması gerektiğini söyledi. Normal süt verin günde en fazla 400 ml dedi. Yalnız benim oğlum içecek olarak sadece su içti şimdiye kadar. Ayran yoğurt yeni vermeye çalışıyoruz. (Alerjisi var sanıyorduk yokmuş o yüzden)
mamayı nasıl bıraktırdınız? Sütü sadece ekmekle yiyor. İçecek olarak kabul ettiremedik.
nasıl olacak 🤷♀️ Benim durumuma benzer yaşayan anneler varsa yazabilirler mi? 😇