Dogavesultan Minasu ben 2 arkadaşıma aldım gayet memnunlar kuzenimde yeşil olanını kullanıyordu ben bin pişman oldum almadığıma şu 99 tlik ebebekte ki anakucağını diyorsunuz dimi
Dogavesultan Minasu 9 kilo yazıyor üstünde ama benim kuzenim bebeği desteksiz oturana kadar onu kullandı hep mutfağa pikniğe sahile balkona tatile heryere götürdü bebek arabası kullanmadı desem yeridir hem bebekte çok seviyordu etrafını izliyordu rahatca
Minasu Dogavesultan teşekkür ediyorum canım bende almayı düşündüm almadan bir sormak istedım kullanan var ise yorumunuzu almak istedim
Dogavesultan Minasu gözün kapalı alabilirsin ben kendi kızıma almadığıma bin pişman oldum o yüzden 2 arkadaşımada aynı hediyelerden aldım