Kızlar dün 18ay aşışını olduk. ateş huzursuzluk hiçbişey olmadı hamdolsun. ama şimdi üstünü değiştirirken farkettim genel hali iyi nete de baktim hafif yan etkiler de olur yazıyo. yine de başına gelen varsa sizlere bi danışayım istedim. napayım gideyim mi?