pogacayanakli_aylamm Kızlar eskiden annemler hep bizi kolonyayla silermiş. Saçımızda konak oluşmasın diye ama bana pek güvenilir gelmedi ben silmiyorum sizler arasinda bebeği kolonyayla silip fayda gören var mi
Cheddar pogacayanakli_aylamm hiç duymadım öyle bişey. Zyağı sürdüm daha küçükken. Konağa bire bir ve zararsız
BurcuKucuk pogacayanakli_aylamm böyle bir şey olabilir mi hiç ? Eskilerin her yaptıklarını yapmayın lütfen. Bebeği tuzlarlarmış da, doğunca şekerli su içerirlermiş, gözlerine limon sıkarlarmış 🙄🙄
muziko pogacayanakli_aylamm zeytinyağı daha güvenli ve konağa birebir iyi geliyor neden riske giresiniz allah korusun gözüne falan gelse kıyameti koparır bebek
[silindi] pogacayanakli_aylamm ayy sakin sakin bilerek medcalpark a götürdüm güvenlik elini uzattı oglumjn yanağına engel olamadım hastalık var falan diye bağırdım is isten geçmişti korkudan coxugun yanagini kolonyaladim konaktan bin beter tahriş oldu
Albayrakokur BurcuKucuk töbe yarab neler duycaz şükür kş cahil insanlar değiliz yavrulaın dili söylemez etmez
BurcuKucuk Albayrakokur evet önceden maalesef bebeklerde hep yanık olurmuş tuzladıkları için, güya gözleri parlak olsun diye gözlerine limon sıkarlarmış , sarılık olmasın diye şekerli su içirirlermiş daha doğar doğmaz, hatta soda içiren bile var😫