NurR Merhaba anneler, dün menenjit aşısını oldu oğlum 8 aylık. Dün bir sorun olmadı ateş, kızarıklık, şişlik vs. Bugün aşının olduğu nokta değil az aşağısı şiş ve yuvarlak büyük baya da kırmızılık oluşmuş normal mi bu aşıdan sonra tedirgin oldum
Minnakelifim03 NurR sislik ve kizariklik olan yere pamukla kolanya sur bana hemsire demisti bende yaptim faydasi oldu