Fatma_52 fito var birde eşim fırında çalışırdı kollarını sürekli yakardı mutlaka hergün yakardı ondan gördüm yumurta akı sürerdi kabarmasın iz kalmasın diye hiçde iz kalmadı oysaki koca fırınlarda yakardı yapışırdı tepsiler koluna bende evde bitarafım yandığında yumurta akı sürüyorum ve fito krem bide sanırım hamatem de vardı yanar yanmaz yumurta akı soğuk soğuk çok iyi geliyo