Esmanur7 Haticekskr benimki de aynı canım 1 ay 22 günlük mama vermiyorum şükür ama sürekli memede kalmak istiyor o yüzden emziğe alıştırdım biraz rahatladık şükür 🙏
NiLDeRiN Haticekskr bebeğiniz 1 ayda kaç gram aldı .benim kızımda doymazdı 1 saat emerdi sütüm oldugu halde çok cabukta acıkırdı.
Svcnvebebegi Haticekskr sürekli emzirip mama verdiğin için yine kendini rahatlatmak için memeye saldırıyor büyük ihtimalle. Gazi var kuzum. Damla ve prebiyotik kullanman lazım rahatlar . Birde emzik emmiyorsa emziğe alıştir. Tam bir kurtaricin olur
Svcnvebebegi Haticekskr gazdan dolayıdır işte kuzum. Yoksa midesi ne ki daha. Gaz damlasını değiştirin belki fayda etmiyordur
Kelebegimmmm Haticekskr herkesin ki böyle. İlk üç ay memede yaşar bebek. Rezene vs vermeyin mincik bebeğe zarar verirsnz. Onu sindiremz henüz