Merhaba canım öncelikle anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmama normal kabul ediliyor eskiden oğlum iki güne bir yapardı şimdi bizimde bir hafta beş gün bazen günde bir şeklinde değişiyor anne sütü yararmış kimi çocuğa ondan yapmazmış kimi zaman annenin yediği çocuğu etkilermiş doktorum söyledi onun dışında uyku konusunda da aynı kaderi paylaşıyoruz ben böyle artık uyandıramıyorum uyanmak istemiyor ve uyandığında mutsuz bu durum bir haftadır böyle doktorumla konuştum mevsimden etkileniyor olabilir dedi yada daha hareketli şuan bu duruma ayak uydurmaya çalışıyor olabilir dedi bebekler bize bir sürü şey öğretiyorlar sağlıkla büyüsünler