GoGirl MomsMeteor burda bir hemsireden duydum cevresinde olan vardi 3 kez cokta uzun araliklari yoktu 2 3 ay kdr anca
Esiladuru MomsMeteor benim arkadasim olmustu ama ilk oldugu kadar zor geçirmedi bebegi kucuk daha ilk korana oldugunda 4 aylıktı bebegi baya zor atlattılar hem esi hem kendisi korona olmustu
Nefest MomsMeteor instagram hesabı adı susbekadın diye bi yazar var. 2. Kez olmus bu ay. Hıkayesını anlatmış 2. Biraz degısık dıye bi bakın merak edersenız
esraozcan52 Çok şükür başıma gelmedi doğumdan sonra rahatsızlandik eşimle beraber reset yaptık çok şükür çıkmadı rabbim kimseye birkak korona olmayı test yaptırmayı nasip ettirmesin zok zor 🤦♀️🙄