Asidan sonra ateşlenmisti, altını çıkarıp ince giydirmistim. Bir de doktora gitmiştik. Sanırım biraz usuttu. Sesi kisilmisti zaten atak dönemi ve dis için çılgınlıklarindan. Ama böyle balgam var gibi hırıltili, burnu tıkalı gibi. Öksürük arada oluyor. Ateşi yok.
4 buçuk aylık, acaba sadece mama alan bebeklerde yaşayan var mı?