Kızlar merhaba ben hamilelikten önce 45-48 kilo arasında olan biriydim. Çıtı pıtı toto yok göbek yok😂 hamileliğimde 24 kilo aldım şu anda 10 buçuk aylık oğlum var ve 51-52 arası gidip geliyorum (daha 49 bile göremedim 😂) bu arada boyum 160 cm Şimdi gelelim sizlere soruma 50 kilolardayım ama kendimi hiç sıkı hissetmiyorum tamam herkese sorsan gayet iyisin hatta 55 falan ol diyorlar ama hep zayıf olduğum için kendim rahatsız oluyorum. Acaba ne yapsak nasıl yapsak da sıkılaşsak. Şunu yaptım da 1 ayda sıkılaştım çok güzel oldu vücudum diyen var mı aranızda ? (Yeme içme sağlıklı beslenmeye çalışıyorum çünkü tekrar hamileyim bu yüzden sadece doğru orantıda kilo alıp kendimi çok salmak istemiyorum ilk hamileliğimdeki gibi ) Haydiiiii gelin de biraz sıkılaşalım ya bizim neyimiz eksik ? Bu arada ilk hamileliğimde 3. Aya kadar bütün kilomu vermiştim nasıl diye soracak olursanız Ekmek asla tüketmedim 3 ay boyunca abur cubur asla yemedim bol bol bol bol bol su içtim ama diğer yemeklerden mesela akşam öğünlerinde çok çok da güzel yemeğimi yedim. Soracak olan olursa sütüm asla azalmadı aksine çoğaldı