Merhabalar. Kızım 5 ayını bitirdi. 1 aylıktan bu yana durmaksızın kusuyor. Besleme şekli, dik tutma, gaviscon, ar mama, thickener, gastrotuss baby vs denenebilecek her türlü yöntemi denedik fakat sonuç değişmedi. Başka bir şey deneyip fayda gören varsa yazabilir mi lütfen?