Ssumru Fatmakkbk çok geçmiş olsun bence burada zaman harcayacağınıza acile gitseniz iyi olur 39.9 çok yüksel bir ateş Allah korusun havale falan geçirir. Bir an önce acile gidin
serebro Fatmakkbk fitil yapmaya cekiniyorum diyorsunuz da çok yüksek öncelikle havale gecirmesinden çekinmelisiniz. Zaman kaybetmeden acile gidin.
Zuzuuu Fatmakkbk Fitil atıp acil müdahalede bulanun hastaneye gidesiye kadar etki eder çok yüksek ateşi