Hanımlar merhaba,
Kızımın bu zamana kadar ilk kez poposu pişik oldu. Bepanthol sürdüm geçmiyor, sensiderm sürdüm geçmiyor, mantar olabilir diye düşündüm pütürlü bi yapıdaydı advantan sürdüm ama yine geçmiyor. Pütürler geçti, kızarıklık devam ediyor. Ne sürebilirim?